آرشیو آذر ماه 1400

تصفيه آب جرعه، تصفيه آب مشهد، قيمت دستگاه تصفيه آب، فيلتر تصفيه آب

تصفيه آب چيست ؟

 

آيا شما به تصفيه آب خانگي نياز داريد؟

در پاسخ به اين سوالات بايد گفت كه به هر نوع سيستم يا فرآيندي كه مواد آلاينده و ذرات را از آب حذف نمايد تصفيه آب مي گوييم.

يك دستگاه تصفيه آب تمامي ناخالصي ها را از آب حذف نمي كند، در واقع هر سيستمي كه قادر باشد تا هر مقدار از ذرات، باكتري ها و رسوب را از آب حذف نمايد مي توان تصفيه آب نامگذاري كرد.

انواع فيلترها در تصفيه آب چيست ؟

دستگاه تصفيه آب داراي چندين فيلتر مي باشد كه اين دستگاه را سيستم فيلتراسيون نيز مي ناميم. فيلترهاي دستگاه تصفيه آب عبارتند از :

فيلتر اليافي يا فيلتر P.Pبا قابليت جلوگيري از عبور املاح درشت كه با چشم غير مسلح قادر به ديدن آنها هستيم مي باشد.

فيلتر كربن اكتيو، فيلتر گرانول فعال، فيلتر كربن فعال، فيلتر كربن گرانول كه به جهت حذف آلاينده هاي شيميايي مي باشد.

تصفيه آب ، تصفيه آب مشهد، قيمت دستگاه تصفيه آب ، فيلتر تصفيه آب مشهد , تصفيه آب سرشيري ,  تصفيه آب ورودي به ساختمان

آيا دستگاه تصفيه آب سرشيري بهتر است يا تصفيه آب خانگي ؟

 

دستگاه تصفيه آب خانگي، دستگاهي است كه كليه املاح مضر در آب از جمله : باكترها، ويروس ها و تمامي عناصر مضر در آب را جدا مي كند و آب سالم و پاك در اختيار ما قرار مي دهد.

بهترين روش تصفيه آب روش اسمز معكوس مي باشد زيرا در اين روش كليه املاح مضر از آب جدا شده و آب با كيفيت در اختيار ما قرار مي گيرد.

تصفيه آب سرشيري چيست ؟

دستگاه تصفيه آب سرشيري، يك دستگاه كوچك با توانايي مشخص ولي بسيار موثر مي باشد كه با سرعت زيادي آب را تصفيه مي نمايد و كيفيت آب را تا حد زيادي بالا مي برد.

فيلترهاي دستگاه تصفيه آب سر شيري، دو مرحله اي هستند و تركيبي از يك لايه سراميكي با دقت بالا كه نيم ميكروني است و عناصر مضر مثل گل و لاي موجود در آب، جلبك ها، انگل ها، باكتري ها را از آب جدا مي نمايد.

در مرحله دوم توسط فيلتر كربن طعم و بوي آب بهبود مي يابد و كلر موجود در آب كاهش داده مي شود. اين دو مرحله آنقدر سريع صورت مي گيرد كه شما متوجه افت فشار در آب نخواهيد شد.

 

لينك منبع : https://jorae.ir